MY NAME

IMAD SYAHIR
IIkhlas
MMesra
AAmanah
DDinamik
SSuci
YYakin
AAlim
HHarum
IIdealistik
RRamah
Apa ada pada nama?

waktu solat

Rabu, 4 Mei 2011

about me

saya dilahirkan di rumah yang nak roboh... amat sedih sekali.. tp yang pnting saya selamat dilahirkan oleh seorang insan yang sangat saya sayangi.....
my name is mohd imad syahir....name ini sempena nama seoranng peejuang islam....hobi saya adalah main game,main badminton,main catur,dam,congkak dan yang lain2......ketika saya berumur 4 saya dimasukkan ke dalam sekolah pasti.ketika peperiksaan pertama bermula.saya mendapat tempat pertama atau first. apabil umur saya 8 tahun semua peperiksaan saya mendapat tempat 2,2,4 dan 2......sekarang saya berumur 9 tahun saya mendapat tempat 1.....kemudian saya berpindah sk wira...hari ini hari first sekolah.... seronok jugaklah hari pertama.......

                             tammat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jumlah Paparan Halaman