MY NAME

IMAD SYAHIR
IIkhlas
MMesra
AAmanah
DDinamik
SSuci
YYakin
AAlim
HHarum
IIdealistik
RRamah
Apa ada pada nama?

waktu solat

Sabtu, 21 Mei 2011

anak-anak ku, kebanggaan ku..

aku terkejut g bila anakku dah pandai wat blog. ada perubahan positiflah,walaupun aku tak reti pasal ni.ni pun dia yang ajar. aku nak ceta pasal anak ku ni yela dia boleh lah tahan juga otak nya,tapi yang letih angin seposennya,letih nak layan wei. yela sorang  ibu kena lah banyak bersabar.banyak2 berdoalah bela anak ye.yelah kita nak lahirkan insan kan...... aku ni nak tumpang sekaki biasalah watak penting dalam kehidupan dia....
oh anak.....aku nak wat sajak untuk anak ini...aku tak menanti ,kau dilahirkan,dalam kesusahan dan keperitan membina mahligai yang baru dibina ini. 
oh anak maafkan ummi....
tapi kasih sayang yang tak ternilai inginku tumpah padamu..... watakmu yang menyepurnakan aku sorang ummi,
anakku...berilah aku ruang untuk membentuk kesabaran dan ketabahan kerana ku tahu anugerah yang ku terima ini tidak ternilai, aku bangga kerana kau lah anakku. inginku membentuk acuan mu yang menarik
agar perjalanan di dunia ini perjalanan yang indah seterusnya kebahagian dunia abadi.
YA ALLAH BANTULAH HAMBA MU
HANYA ENGKAU TEMPATKU MEMINTA.
                                                                                       

1 ulasan:

  1. alhamdullilah,semoga imad terus menulis n jadi pejuang agama dlm bidang penulisan

    BalasPadam

Jumlah Paparan Halaman