MY NAME

IMAD SYAHIR
IIkhlas
MMesra
AAmanah
DDinamik
SSuci
YYakin
AAlim
HHarum
IIdealistik
RRamah
Apa ada pada nama?

waktu solat

Jumaat, 6 Mei 2011

lagu kami semua....

never forget to say lai lahaill Allah...2x (maher zain ft mersut kertis)

lagu ni da jadi kegemaran anak sdre aku.... dulu diorang x tau pun lagu ni.. tapi aku la yang memperkenalkan lagu ni.... memang best pn.. penuh makne... lagu tu mengajar kita mengingati Allah.. sangat sesuai untuk budak-budak...

 lagu maher zain memang diminati ramai.. tapi ramai yang tidak menghayati lagu2 maher zain... hanya tau menyanyi je.. kalau semua peminat maher zain menghayati lagu2 dye.. confirm semua akan boleh berubah dengan lebih baik.. aku sangat2 suka lagu maher zain..

ok la... berbalik pada anak2 sedara aku... sejak dilahirkan mereka di asuh mendengar lagu2 yang mngisahkan islam dan berkaitan islam... kalau dengar nyanyi je terus tutup.. sekarang ni dyorang da rancak menyanyikan lagu maher zain.. tambah lagu 'never forget' mang diorang suka.. lagu tu amat bagus... dan sedap didengar,...
alhamdulillah.. dyorang semakin pandai... aku bersyukur keluarga2 ku hidup dengan penuh kerahmatan... penuh dengan zikrullah... aku berharap amalan ini diteruskan hingga ke generasi yang akan datang... akan di teruskan... terima kasih mak dan ayah kerana mengajar kami ilmu2 yang paling indah... kami akan teruskan untuk generasi akan datang...

 alhamdulillah


p/s: nukilan dari mak su korang semua.... hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jumlah Paparan Halaman